вторник, 16 април 2013 г.

КОСТА СИВОВ - Съ-Вместим (гост автори АДРИАН ЛАЗАРОВСКИ, ДОНКО НАЙДЕНОВ, РУМЕН ВУЧКОВ, АТАНАС СИВОВ)



АВТОР: Коста Сивов
СЪ-АВТОРИ: Адриан Лазаровски, Донко Найденов, Румен Вучков, Атанас Сивов
ЗАГЛАВИЕ: Съ-Вместим
ИЗДАТЕЛСТВО: Нима
КОРИЦА: Мирослав Георгиев
Година: 2012
Страници: 60
Жанр: Фентъзи, Хорър, Фантастика, Хумор
Рейтинг в GOODREADS: 5 / 5 от 1 гласували
Цена: 6.19 лв


Най-голямото предизвикателство за един писател е да пише качествена и четивна проза, да разгръща максимално добре темите, героите и събитията в произведенията си, да накара читателите да желаят още и още от литературата му. Това не е лесно постижимо, но с труд, отдаденост и силна воля може да се изпълни.
...както и с чужда помощ.
В този сборник съм събрал четири разказа – някои дълги, други не толкова, - които съм писал в съавторство с доказани и прохождащи имена във фантастиката, хоръра и фентъзито. От всеки един от тях съм научил доста, за което съм им искрено благодарен. Без тях аз нямаше да бъда същият писател, нито пък същият човек.

Първият текст, „Вовини”, написахме с господин Адриан Лазаровски – известен у нас като преводач на Стивън Кинг (и много други), автор на дуологията „Завладей българите” и нейното продължение „Завладей българките” и един от създателите на първата българска хорър антология „До Ада и назад”. Адриан е известен у нас и с чудесните си хорър разкази, които пише и издава периодично. Всеки сблъсък с творчеството му е гаранция за приятни емоции. 


Вторият, „Вилата”, е плод на съвместния ми труд с моя приятел Донко Найденов, изпод чието перо са произлезли романът „Франклин Томас” и хорър-сборниците „В капана на неизвестното”, „Ударите на съдбата” и "Отвъд страха". На последния имах удоволствието да съм редактор и първи читател и от личен опит мога да кажа, че колегата ми едва сега е започнал да изкачва висини.


Третият, „Посещението”, създадохме с друг мой близък колега, а именно Румен Вучков, някогашен музикант и настоящ поет и прозаик. Румен има чудесно чувство за хумор, с което е изпълнен целият разказ, а перото му твори само шедьоври (предполагам това не е само лично/субективно мнение). 


Четвъртото произведение от този сборник може да се нарече Семейна среща. Разказът „Преследване” нямаше да бъде осъществен без баща ми Атанас Сивов, който създаде основата, а аз само добавих пълнежа. Сивов-старши не е писател, но определено (според мен) има заложбите на такъв.


След този кратък очерк, оставям изводите на Вас, Уважаеми Читатели, които сте дръзнали да надникнете в страниците на този разнообразен свят на митични и демонични създания.


За мен беше истинска чест да работя с гореизброените имена, които успяха да допринесат към творчеството ми и да обогатят "нездравите" ми напъни за художественост.

Няма коментари:

Публикуване на коментар